19 mars 2012

Vitertentor

Måndag och den första tentan avklarad. Det känns rätt bra trots att jag inte kunde svara på den sista frågan. Nästa tenta är på onsdag, då Miljörätt och jag är lite rädd för den. Inte för att jag pluggat dåligt utanför att man måste skriva fina svar, inte för mycket men få med allt viktigt och motivera alla svar mot lagtexten. :'(


I lördags hade vi middagsbjudning med lasagne och chokladpudding. Nom nom nom, och tidigare på dagen snöade det á la april, regn-blötsnö-snö-lappvantar-sol så jag klädde ut mig till min OC Vinter och tvingade Josef att fota mig :) Nästa på listan är hennes tvillingsyster Vårvinter. Skorna jag har på mig är ett par vinröda Dr Martens som jag köpt för mina sista sommarjobbspengar men det var helt klart värt det!


Lush i Luleå hade en tävling för en vecka sen om hur man städar utan kemikalier och jag vann!!!!! =D


Jag vann tre bubbelbadspinnar som går att använda flera gånger varje pinne. Synd bara att jag inte har något badkar >.<
Motiveringen jag vann med är jag lite smått stolt över:


Utan kemikalier, beväpnad med galltvål och lagom mycket vatten tar jag mig an den vintersmutsiga lägenheten. Länge leve vårstädning!


Jag känner att mitt ...förtroende...för mina författarimpulser blir starkare. Sen jag bestämde mig för att läsa kreativt skrivande till hösten går det faktiskt MYCKET enklare att skriva. Och jag ska försöka föra in mer bilder i mina blogginläggg. trevligare att läsa då ^.^

Inga kommentarer: