24 aug. 2009

Livet universum och KLUDD!

Insåg att jag inte skrivit på evigheter, ber så hemskt mycket om ursäkt för det, ni vet hur det är ... sommarlov... Men nu när livet inte är lugnt och skönt börjar man ta tag i små ljusglimtar som att sätta sig ner här och skriva. Bara så att ni vet kommer det inte komma upp några egentagna bilder eller filmer på ett tag, min mobil är kaputski men minnet överlevde så om jag kan våldgästa någon med en Sony Eriksson och en dator med mitt mobilminne och min externa skulle jag vara hemskt tacksam... Även om jag tror jag har en ny mobil inom kort. Tills dess får min gamla lilla söta silverklump fungera som backup.
Hur har sommarlovet då varit? Det skulle ni bra gärna vilja veta va? Men jag säger bara att jobbet tog den största delen men de tre stora händelserna var Trästock, Tejp och Kebnekaise. Noveller på dessa kanske kommer i framtiden.
Skrivandet har hamnat i skymundan och jag ligger efter i min MYCKET orediga tidsplan... Hur jag nu lyckats med det när den knappt ens existerar.... *Suck*

Jag läser lite många ämnen i skolan så det kommer nog ta min mesta och bästa tid. Jag läser för tillfället:
Engelska C
Svenska B
Fysik B
Kemi B
Biologi B
Matematik D
Samhälls A eller Historia A (blockindelat)
Religion A
Miljö A
PROJEKTARBETE!!!!!
Plus orkestern, kören och jodon/iaidon...

Jag är SÅ körd!

Men jag gjorde tre mål för mig själv under engelskan idag
1. Ta mig till Irland med mina två projektvänner och lära mig mer om geologi. Min blogg kommer nog bli mycket influerad av detta inom en snar framtid...
2. Bli publicerad. Kommer inte att hända men om jag inte kämpar mot det kan jag lika gärna lägga mig ner och dö
3. Utvecklas emotionellt och andligt. Förklaring för lång för min blogg :p

Resten får jag ta som det kommer. Högst upp på min "Att göra:"-lista ligger tre födelsedags presenter jämsides med en novell som heter "Evighet"

På återseende mina få läsare, måtte vi synas igen.

Inga kommentarer: