25 aug. 2009

Låååååångt bildinlägg

Text till bild finns under varje bild...
Jag och Cajsa klädde oss medeltida sista veckan. Ti hi, älskar Cajsas hår på den här bilden!
Fast Cajsa gillar inte att bli fotad... Skadeglad!
Riktig försommarbild, vårt äppelträd!
Men, men, i princip efter skolavslutningen började åtta veckors arbete.
Vars i Skellefte tror ni denna är tagen? Endast en vecka efter skolavslutningen... Funderar på att skriva någon folksagenovell snart...
Var på utflykt med familjen till ön Malören i Luleå skärgård, otroligt vackert!
Jag köpte världens coolaste hatt på Skelleftefesti... Jag menar Stadsfesten... Var vid detta tillfälle otroligt besatt av Steampunk, och är fortfarande men kanske inte lika mycket... Har den även på vårt klassfoto XD Längtar tills det kommer!!!!
Jag tog typ inga bilder under Trästock =( Gjorde annat, men jag tror de hade publikrekord!
Okey, jag erkänner... Cajsa är såå mycket mer steampunk än jag... men vänta bara!
Var på ett otroligt härligt kristet läger som heter TEJP. För åldrarna 16-30. Gott om snygga killar... Men men. Fortfarande singel...
Sista soluppgången på TEJP. Jag sov från kl 6 till halv nio när frukost serverades.
Miramis som i sommar bara han med drygt hundra möss, två ekorrar, två harar och oräkneliga fåglar... oräkneliga pga att han äter upp dom... Min söta lilla svarta ondskefulla skogskatt!
Måne i dimma på väg hem från Trästock
Vi fick oss en del regn i sommar, men jag tog bilden mest för stenarnas skull XD
Utsikt i stugan.
Månskensbild i Bodan. Josis hemtrakter. Övernattning med mycket prat och lite sova ;-)
Första anblicken av Kebnekaisemassivet.
Vårt tält =)
Känner ni mystiken tätna?
Vattenfall!!!!!!!!!!
Den här är tagen några få decimeter ovanför vattenfallet i förra bilden
Fjällstuga där vi åt lunch en dag. Gillar glaciärerna!! Det här var ungeför den enda solen vi fick den här dagen.
Och efter MYCKET möda och stort besvär tog jag mig upp på Sveriges högsta grushög. När vi var på toppen var sikten kanske två meter men en bit under målnen va det otroligt fin utsikt =)

Inga kommentarer: