3 apr. 2009

3 april, 18 år

Idag blev jag väckt av mamma och pappa som kom instormandes i mitt rum och sjöng. Klockan var kvart i sju, min skoldag började kl 10.25. Men inget kunde förstöra att idag blev jag myndig!

Av mamma och pappa får jag hela Tysklandsresan, som varar från långfredag till månda efter lovet, och hela körkortet!!! Snacka om att ha schysta förälldrar!











Min skoldag var underbar, blev påhoppad med massa kramar och sms och Cajsa har stickat en lila halsduk åt mig!!! (Och ni får ursäkta att jag byter tempus helatiden, jag vet DÖDSSYND) Hon hade även ritat mina karaktärer ur "Ett skrin för allt vad känslor rymmer", och hon ritar fantastiskt, bilden överst ritade hon på tavlan innan dagens engelskalektion, till vilken Josi köpte mig en deliboll, TACK!. Nästa bild föreställer, f.v. Michelle, Cajsa och jag, när vi gör det vi älskar mest, slappa, egentligen borde Cajsa rita, och jag skriver på min roman.

Bild tre föreställer Cajsa som klättrar, hon är grym på det! Vi var i Combihallen och klättrade mellan sju och halv nio. Jag tog mig uppför både den lättaste och den näst lättaste, *stolt*. Därefter gick vi till EFS där Min kompis Erica hade gjort denna söta tårta åt mig. Älskar dig Erica! Elva for jag hem och började på det svåra att plita ner mina känslor här, det var ju ett tag sen jag skrev... Och det lär dröja tills efter påsklovet innan jag kan börja uppdatera regelbundet...

Men, men: På återseende

Inga kommentarer: