5 mars 2010

En tygtävling =D

Hittade den här roliga tävlingen och tänkte delta ;)
Om jag vinner kommer jag nog sy barnkläder av allt XD Förbannelsen av att just ha blivit faster!
Jag har en kompis som är galen med allt med körsbär på så jag kommer nog sy något åt henne.
Av det gröna tyget med de rosa nyckelpigorna skulle jag sy en sommarklänning!
*Drömmer mig bort*

Fast mitt projekt för tillfället är min Hatalia-Danmark outfit!
Men men, titta gärna förbi där om ni känner att ni börjar ha lite för lite tyg i skåparna ;)

Sen kommer jag vara borta hela lovet (vi här uppe har lov V 10) bokstavligt, far imorn kl 9 och kommer hem nästa söndag kl 6 så om ja inte lägger upp något senare ikväll blir det inget mer på ett tag =(
De goda nyheterna är att jag ska åka tåg =) Och när jag åker tåg/buss/flyg/...båt... så skriver jag som bäst eftersom då är min tid, hur ska jag säga det, bunden. Så ni som har fördelen att kunna läsa mina handskrivna utkast, upplösningen är nära ;)

Inga kommentarer: