17 juli 2009

Hahahahahahaha

Snodd från Andreas blogg. lol

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
One of us
2. Kommer du komma långt i livet?
Some day i'll be Saturday night
3. Hur ser dina vänner dig?
Will and Elizabeth
4. Kommer du gifta dig?
Barbossa is hungry
5. Vad är ditt livs themesong?
Dancing in the streats
6. Vad e din livshistoria?
One last shot
7. Hur är skolan för dig?
The old Landmark
8. Vad betyder mest i ditt liv?
Sail away
9. Hur kommer imorgon vara?
Hakuna matata
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Inspelning
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Masquerade
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
He's a pirate HAHAHA!!!!!!
13. Hur är det med ditt liv?
Exile
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Bad Medicine
15. Hur ser världen på dig?
Theme from rawhide
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Jailhouse Rock
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Sweet Home Chicago
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Kickapoo
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Never say goodbye
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Lemon tree
21. Kommer jag nånsin ha barn?
Keep the Faith
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The mirror HAHAHAHAHA
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Skallen
24. Vad är några tips till mig?
Wild Child
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
In these arms

Inga kommentarer: