3 okt. 2013

3 oktober

Ärligt talat, skrivkramp idag. Jag och en vän har påbörjat ett nytt projekt, hemligt sådant, igår. Och i skolan började vi med en ny del av matten dvs dubbelföreläsning. Och utöver det hjälpte jag en vän för sin audition idag.
Så... När jag kom hem blev det fyra timmars research på det nya hemliga projektet och första avsnittet av Agents of Shield och om jag inte somnar nu blir det att se första avsnittet av Under kupolen. Alltid bra med inspiration. Men.... 
Ghaaaa... Jag har så många projekt jag vill göra, så många idéer .... Anyhow, i morgon har jag inga föreläsningar, vilket betyder att jag borde plugga åtta timmar... Pffff, skriva tills fingrarna glöder!!! :D
Okey, jag ser under the Dome och Stephen Kings namn poppar förbi så jag ger det en chans.
Höres imorgon

Inga kommentarer: