31 jan. 2010

Om jag var boktitlar

Jag använde boktitlar som fanns i min bokhylla =) Tagen härifrån! =)
Om du gör en, vilket jag uppmanar dig att göra, kommentera gärna både hos mig och henne =)
Jag fick verkligen en aha-upplevelse angående bra och dåliga titlar^^


Är du man eller kvinna? Häxa

Beskriv din tonårsperiod? Bland tomtar och troll

Hur mår du? Kär!

Beskriv stället du bor på? Under lysande måne

Vart skulle du vilja resa? Under ytan

Beskriv din bästa vän? God Child

Vilken är din favoritfärg? Pasta

Hurdant väder är det just nu? Dragons of Winter Night

Vilken är din favoritårstid? Dragons of Spring Dawning

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta? Skuggspel

Vad betyder livet för dig? Ship of Destiny

Vad är du rädd för? Shadowmancer

Vad drömmer du om? The Forgotten Beasts of Eld

Dagens aforism? a Time to Dance

Vilket råd skulle du vilja ge? Tankens Trädgård

Hur skulle du vilja dö? På kudde av gräs

Ditt motto? Det är aldrig kört!

Vad gör dig riktigt ledsen? Vår Värld

Vad gör dig riktigt glad? The Lord of the Rings Instrumental solos

3 kommentarer:

bea sa...

sv: jao, livet är väl härligt, ibland. Som tur är dinns det tillräckligt många glada stunder för att väga upp dom dåliga :)
hehe, jag skrev dagbok i 1 år, sedan tog dagboken slut och tja.. jag orkade aldrig fortsätta skriva i den nya xD

vilken rolig lista du skrivit där uppe! :D ska nog ta o göra den oxå ^^
kramar

Maria Turtschaninoff sa...

Vilka coola titlar du har i din hylla! Blev nyfiken på den här:
Dragons of Spring Dawning

Evelina sa...

Den är skriven av Margaret Weis och Trasy Hickman Avslutande del i triologin Dragonlance Chronicals. På svenska är det fem böcker... fast de är inte särskilt långa O.o