21 sep. 2008

Då sätter vi igång!



Hej på er alla!
Hösten har börjat göra sig påtaglig och skrivandets årstid har börjat. Idag har det varit lite dött på skrivarfronten men jag har varit ute och fått inspiration i det vackra vädret...... fast jag ogillar att det blåser så mycket. I går kväll (eller i morse beroende på hur man ser det) var det däremot vindstilla, stjärnklart och inget annat ljus än månens när jag och två vänner tog en promenad. Härligt var det och jag skrämde slag på dem riktigt ordentligt (skadeglad) när vi gick längsmed älven.
Jag ska försöka skriva här minst två gånger i månaden, men nu i gryningsskedet blir det nog ganska mycket oftare.

Syns ute i höstskogen!
EDIT Bilden är ett test...
Edit2 fler bilder bara för att de ska finnas på nätet så att jag kan länka dom

Inga kommentarer: